Až 8 let záruka na nové vozy Citroën

Od ledna 2020 máte možnost na všechny nově registrované vozy zakoupit servisní smlouvy Drive až na 8 let do 200 000 Km.

Servisní smlouva EsseintialDrive zahrnuje:

  • výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce
  • rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu, pomoc v případě defektu pneu, ztrátě klíčků, nedostatku paliva nebo natankování špatného paliva
  • zapůjčení náhradního vozidla, pokud závada na vašem voze nemůže být opravena během jednoho dne
  • repatriace nebo pokračování v cestě vlakem nebo letadlem
  • zhodnocení vašeho vozu v případě prodeje = možnost převodu smlouvy na nového majitele

Proč si vybrat servisní smlouvu EssentialDrive?

Se smlouvou EssentialDrive získáte prodlouženou záruku až na 5 let pro váš vůz Citroën a rozšířené asistenční služby.

Smlouva zahrnuje výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce a rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v jejich plném rozsahu. Zhodnotíte tak tím Váš vůz v případě prodeje, neboť smlouvu lze převést na nového majitele.

 

Servisní smlouva IdealDrive zahrnuje:

  • výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce
  • všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce
  • rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu, pomoc v případě defektu pneu, ztrátě klíčků, nedostatku paliva nebo natankování špatného paliva
  • zapůjčení náhradního vozdila, pokud závada na vašem voze nemůže být opravena během jednoho dne
  • repatriace nebo pokračování v cestě vlakem nebo letadlem
  • zhodnocení vašeho vozu v případě prodeje = možnost převodu smlouvy na nového majitele

Proč si vybrat servisní smlouvu IdealDrive?

Se smlouvou IdealDrive Vám k prodloužené záruce poskytneme všechny pravidelné servisní prohlídky předepsané výrobcem včetně práce.

Smlouva zahrnuje výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce, všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce a rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu v plném rozsahu. Zhodnotíte tak tím Váš vůz v případě prodeje, neboť smlouvu lze převést na nového majitele.

 

Servisní smlouva FreeDrive zahrnuje:

  • výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce + výměnu všech opotřebených dílů včetně práce
  • všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce
  • rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu se zajištěním opravy vozu na místě nebo odtahu do autorizovaného servisu, pomoc v případě defektu pneu, ztrátě klíčků, nedostatku paliva nebo natankování špatného paliva
  • zapůjčení náhradního vozidla, pokud závada na vašem voze nemůže být opravena během jednoho dne
  • repatriace nebo pokračování v cestě vlakem nebo letadlem
  • zhodnocení Vašeho vozu v případě prodeje = možnost převodu smlouvy na nového majitele

Proč si vybrat servisní smlouvu FreeDrive?

Se servisní smlouvou FreeDrive získáte nejen prodlouženou záruku a pravidelnou údržbu vozu, ale i výměnu všech opotřebených dílů.

Smlouva zahrnuje výměnu nebo opravu dílů uznaných jako vadné včetně práce + výměnu všech opotřebených dílů včetně práce, všechny servisní operace v rámci pravidelné údržby vozu dle doporučení výrobce a rozšířené asistenční služby 24 hodin denně / 7 dní v týdnu v plném rozsahu. Zhodnotíte tak tím Váš vůz v případě prodeje, neboť smlouvu lze převést na nového majitele.